Klacht: Internet storing na 1 week nog steeds niet opgelost.

op 09 mei 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Dinsdag 3 mei storing gemeld bij Telfort dat wij geen internet hebben. Er kon volgende dag woensdag 4 mei om 11:00 uur iemand langs kunnen komen en volgende eerste mogelijkheid is een week later. Dus dan maar de eerste optie. De monteur kwam tot conclusie dat de er een kabel breuk is. Melding bij KPN gemaakt en zou vrijdag ochtend iemand langs komen. Die zijn wel geweest bij de buren maar niet bij ons. Telfort gebeld en die kon ons niets vertellen, KPN kon ons ook niets vertellen omdat wij geen klant van KPN zijn. Nog een keer Telfort gebeld en ze hebben ons beloofd vrijdag of zaterdag terug te bellen. Maar dit is ook niet gebeurt. Vandaag 09 mei gebeld en is mij verteld dat pas donderdag een monteur langs kon komen. Ik vraag hem om mij door te zetten naar afdeling opzeggingen. Abonnement opgezegd ( 1 maand opzeg termijn). Later nog een keer gebeld dat er toch maar een monteur langs te laten komen om de storing op te lossen voor de ene maand. Heeft de 2de lijns contact opgenomen met KPN en de melding is al afgesloten. (Ze weten niet waarom, daar heb je toch tegenwoordig registratiessystemen voor). Maar gelukkig heeft KPN het niet druk en kunnen vandaag nog langs komen. Dat is beter dan donderdag. Wordt ik in de middag gebeld door KPN dat zij morgen langs kunnen komen. Ik verteld dat Telfort mij anders had beloofd. Volgens KPN kan dit helemaal niet, want Telfort heeft geen inzicht in hun agenda’s. Telfort heeft contact opgenomen met KPN.

Ergste van dit allemaal, vrijdag is KPN langs geweest en heeft het probleem opgelost bij de buren. Zij zouden ook nog langs komen bij mij en dit hebben zij niet gedaan. Rond 14:15 uur zie ik de bus weg rijden.

Dus je wordt hier niet goed van. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Afspraken die zij maken worden niet nagekomen. Dat je zo met klanten omgaat. Bizar

Probleem met spoed oplossen. Dat Telfort en KPN hier van leert en dat ze dit in de toekomst kunnen voorkomen. En een vergoeding (gebruik van databundel van mijn zakelijk telefoon)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door abdel83