Klacht: Internet storing

op 09 december 2019 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben bijna een maand klant bij jullie maar heb bij elkaar opgeteld nog geen week internet en tv gehad elke keer een storing en als ik jullie bel lijkt het wel alsof klantenservice niks weet sturen je van het kastje naar de muur en kunnen niks voor me betekenen hun kunnen nooit ergens iets aan doen als ik een melding maak beloven ze dat ik binnen 3 dagen gebelt word maar dat is ook niet waar ik heb binnen een maand 3 monteurs over de vloer gehad.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht wel een compensatie want ik ben nu niet tevreden en als de kans zich voordoet zou ik gelijk overstappen naar een andere provider want jullie service is heel slecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 20 mei 2020 om 10:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Ik zag dat deze klacht nog openstond en niet bij ons binnen is gekomen. Excuses daarvoor! Ik vond het wel zo netjes om toch nog even te reageren. We hopen dat alles inmiddels is opgelost. Mocht u toch nog vragen of opmerking voor ons hebben dan horen we dit graag.

Met vriendelijke groet,
Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Melis88