Klacht: Internet bundel op maar toch hoge kosten

Fareed op 09 december 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige maand moest ik naar buiten EU rijzen ik was op Schiphol ik wou gebruikmaken van me 1000gb bundel maar die was op kreeg ook sms van KPN dat ik mij bundel 100% is gebruikt dus het is op. Kon helaas geen gebruik maken van Internet wanneer ik het nodig had maar goed ik reis naar me bestemming krijg ik meerdere smsjyvan KPN over de kosten van internet in die land enzovoort maar ik heb verder niks gedaan krijg weer sms dat mijn factuur is 97euro geworden omdat ik zogenaamd paar MB’s heb gebruikt ik vraag me af hoe gebruik ik MB’s als ik me bundel opgemaakt heb en kon ik niet eens gebruik van maken ton ik nog op Schiphol was ik heb toen op KPN gerekend dat mijn bundel 100% op is anders had ik de simkaart helemaal uitgehaald of me roaming uitgezet.

Gewenste Oplossing:

Niet betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fareed