Klacht: Reclame

user-179601 op 22 mei 2013 over Interlanden in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Status Open
Datum 22 mei 2013

K.C. v.d. Berg heeft geconstateerd dat er de laatste weken geen reclamefolders meer worden ontvangen, terwijl er eerder een goede bezorger was. De klager vraagt zich af wat de oorzaak van deze verandering is.

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

De laatste weken ontvangen wij geen reclamefolders meer hoe komt dat. In het begin van het jaar hadden wij een goede bezorger
Met vriendelijke groet
K.C. v.d. Berg

Gewenste Oplossing:

Graag weer reclame folders

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM