Klacht: Folders niet ontvangen

Lucien Amoureus op 02 oktober 2013 over Interlanden in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Status Open
Datum 2 oktober 2013

Een klant van Interlanden meldt dat zij al enkele weken geen folders meer ontvangen. Dit probleem is aan het bedrijf gemeld.

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,
Wij krijgen al een aantal weken geen folders meer.

Gewenste Oplossing:

Wekelijkse bezorging folderpakket.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM