Klacht: Installatiekosten niet volledig vergoed

op 20 mei 2020 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

BCC kon koelkast niet installeren omdat ze oude koelvries combinatie niet konden verwijderen.
.
In samenspraak met BCC (2x telefonisch) overlegd dat ik totale installatiekosten (80 euro) gecrediteerd zou krijgen als ik zelf een klusjesman zou regelen die zowel koelkast zou verwijderen en nieuwe koelkast kon installeren, en ikzelf koelkast zou afvoeren.

Nadat klusjesman is geweest en BCC niet meer hoeft terug te komen voor installatie crediteert BCC niet meer dan 30 euro.

Als ik telefonisch contact opneem zeggen ze dat ik niet moet zeuren omdat ik al korting heb gehad op een outlet model. Daarna per e-mail een klacht ingediend, waarin ze aangeven dat de 50 euro voor het opmeten vooraf is geweest. Beide zijn argumenten die ze ook konden inzien toen ze mij de 80 euro toezegde, voordat ik de klusjesman had geregeld.

Gewenste Oplossing:

Als ik restant van installatiekosten (50 euro) ook gecrediteerd krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 27 mei 2020 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Deze e-mail is naar u verstuurd:

Beste meneer Nieuwenhuizen,

Bedankt voor je bericht. Hierin geef je aan het niet eens te zijn met de terugbetaling.

Ik begrijp dat het eerder wellicht niet op deze manier aan je uitgelegd hebt, maar je hebt de gehele installatie kosten terug gehad. De €49,95 wat je als korting had gekregen is al een deel van de installatiekosten. De overige €30,- heb je daarna ook teruggestort gekregen. Het spijt me, we kunnen om die reden niet ook nog de €49,95 terugbetalen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Klantenservice BCC

Heeft op 27 mei 2020 om 17:26 geantwoord

Dit is geen oplossing; naar aanleiding van deze e-mail heb ik juist een klacht op dit klachtenforum ingediend. Als u een e-mail van uw kant copy/paste doet, doe dat dan ook in zijn geheel. Nu vergeet u het stukje te kopieren dat als ik een klacht had ik, die naar weer een ander e-mail adres moet sturen.

Jammer dat u dit zo probeert af te wimpelen, en zo met uw klanten omgaat...
Ik ga contact opnemen met mijn rechtsbijstandverzekering om mijn 50 euro van u terug te vorderen.

Groet

Alle klachten die gemeld zijn door onieuwe