Klacht: Installatie datum kan alleen naar later verplaatst worden

vanM.Arkel op 15 december 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In verband met een vervroegde verhuizing heb ik geprobeerd om een nieuwe installatie een week naar voren te halen maar het kan niet zegt de medewerker van de KPN helpdesk.
Als ik KPN forum er op na sla dan lees ik dat dit toch moet kunnen.
Ik heb het serieus geprobeerd uit te leggen dat het volgens het forum wel een keer gelukt is maar zonder resultaat.
Ik vind dit een zeer slechte service!

Gewenste Oplossing:

Simpele handeling in bestelopties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vanM.Arkel