Klacht: Installatie afspraak niet nagekomen

op 04 oktober 2017 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Woensdag 04-10-2017 zou er een monteur van Feenstra komen om een nieuwe mechanische ventilatie box te installeren. Tevens alle kanalen en ventielen reinigen en inregelen van de box. Op het afgesproken tijdstip(1000-1030 uur) verscheen er geen monteur. Vervolgens gebeld met Feenstra en na 10 minuten in de wacht een mevrouw aan de lijn die niet in het systeem kon en mij ook niet kon doorverbinden met iemand anders. Afgesproken dat er dezelfde dag teruggebeld zou worden maar dat is niet gebeurd.

Zeer teleurgesteld in de service van Feenstra, zijn zeer slecht bereikbaar en als je dan iemand spreekt wordt je niet verder geholpen en afspraken worden niet nagekomen. Dit kost mij overigens een vrije dag dus ik wil graag weten hoe Feenstra dit gaat oplossen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 05 oktober 2017 om 15:58 geantwoord

Geachte Heer Van Rosse,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Na aanleiding van uw geplaatste bericht zijn wij intern op onderzoek uitgegaan en kunnen wij u als volgt berichten. In ons systeem hebben wij geen aanvragen voor zowel een kanalenreiniging als het installeren van een ventilatiebox voor uw mechanische ventilatie terug kunnen vinden.

Mocht u alsnog geïnteresseerd zijn in een eenmalige kanalenreiniging en het vervangen van uw ventilatiebox dan kunt u hierover e-mailen naar webcare@feenstra.com.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare

Heeft op 05 oktober 2017 om 16:49 geantwoord

Wat een slecht verhaal. Feenstra geeft aan geen aanvraag in hun systeem te kunnen vinden. Twee maal telefonisch contact gehad om de afspraak te maken en te bevestigen. Dat Feenstra hier intern geen opvolging aan geeft is niet mijn probleem. Feit is dat ik 1 dag vrij heb genomen en na telefonisch contact niet ben teruggebeld terwijl de medewerkster aangaf dat dezelfde dag nog te doen. Feenstra komt niet met een oplossing en derhalve ben ik niet geïnteresseerd in een nieuwe afspraak.

Alle klachten die gemeld zijn door Feenstraklacht