Klacht: instabiel ontvangst en instabiele verbinding

op 28 september 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds ruim een jaar heb ik een Simpel sim only abonnement (2 jaar vast ) wat ik gebruik voor prive doeleinden. Onlangs zijn mijn werkzaamheden veranderd waardoor ik veel vanuit huis zakelijk moet bellen. Doordat ik een onbetrouwbaar bereik heb en niet met mijn laptop door het huis kan gaan lopen voor een betere ontvangst werkt het abonnement nu niet meer voor mij. Er zijn regelmatig momenten dat ik even geen bereik heb en dus niet kan bellen of dat de verbinding onduidelijk is of de verbinding wordt verbroken. Zakelijk kan ik me dit totaal niet veroorloven. Ik heb deze klacht besproken met de klantenservice van Simpel. Op aanraden van de klantenservice moest ik 3 voorbeelden geven waarin ik problemen had met mijn verbinding zodat de technische dienst het kon gaan uitzoeken. Antwoord van dit technisch onderzoek was dat er niets met mijn bereik aan de hand was. Dit terwijl bij een van de gesprekken die ik had met de klantenservice de verbinding spontaan weg viel. Het antwoord hierop was dat ze aan mijn telefoongegevens konden zien dat ik vele telefoontjes per dag pleegde dus dat was het bewijs dat er niets aan de hand was. Nogal logisch omdat ik mijn telefoon elke dag nodig heb voor mijn werk. Daar zitten dus ook veel telefoontjes tussen waarin de verbinding wordt verbroken, slecht bereik heb en dus de ander mij niet goed verstaat of ik voor een aantal minuten totaal geen bereik heb en dus niet kan werken. Ik voel me totaal niet serieus genomen door Simpel en afgescheept met \”ja ik begrijp het mevrouw\” \”Ik vind het heel vervelend voor u mevrouw\” \”Helaas kan ik niets meer voor u doen mevrouw\” Ten einde raad richt ik me nu tot Klacht.nl

Ik wil overstappen naar een KPN netwerk wat stabieler is en dit soort problemen niet meer aan de orde zijn. M.a.w. ik ben tevreden wanneer Simpel mijn telefoonnummer vrij geeft om over te stappen en mijn 2 jarig abonnement beeindigd wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

1 maand geleden - Geachte mevrouw Verkampen, Vervelend te lezen dat u problemen heeft met het abonnement bij Simpel. Inmiddels heeft u gisteren ook contact gehad met onze klantenservice, ik hoop dan ook dat u naar tevredenheid bent geholpen en dat er snel een oplossing komt voor het probleem. Met vriendelijke groet, Leon Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door Xx@ver1o