Klacht: Instabiel internet

op 22 augustus 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Internet / Wi-Fi valt vaak uit. Daardoor schakelt mobiel over op mobiel netwerk, en daardoor dus hoge tel. abonnement c.q. verbruikskosten.
Daarnaast is het bereik in huis zeer matig. In de tuin, nog geen 15 meter van de router, slecht bereik. Op zolder slecht bereik.

Altijd goed Wi-Fi netwerk. Een stabiel Wi-Fi netwerk. Beter c.q. verder bereik in huis.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Beste meneer Smit, Wij vinden het vervelend om te horen dat u problemen ervaart op uw wifi verbinding, uiteraard willen wij graag met u kijken hoe we dit kunnen verhelpen. Wij zien geen notitie terug in het systeem betreffende de wifi storing, wij willen u daarom vragen een aantal stappen te doorlopen die het wifi signaal vaak sterk kunnen verbeteren. Wij adviseren u een software update van de router uit te voeren en het kanaal dat nu op automatisch ingesteld staat op een vast kanaal te zetten. Via de e-mail zullen wij u de benodigde links en informatie toesturen om dit te kunnen doen. Wij horen graag van u of de problemen hierdoor worden opgelost. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Beste meneer Smit, Wij hebben helaas nog geen reactie van u mogen ontvangen, zojuist heb ik getracht telefonisch contact met u te zoeken maar u niet kunnen bereiken. Kunt u aangeven of het is gelukt om de aanpassingen in uw router te doen en of dat heeft geholpen? Indien u graag telefonisch geholpen wordt met het wijzigen van de instellingen dan horen we ook graag wanneer u telefonisch bereikbaar bent. Met vriendelijke groet, Jeanine Caiway Webcare Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 31 augustus 2016 om 09:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Gideon.Smit