Klacht: Inschrijving

op 18 september 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Beste,

all een tijd op zoek naar een opleiding , uitgekomen bij LOI echter betwijfel ik of de inhoud van deze cursus projectmanagement IPMD HBO wel voldoende is. dit vergelijkbaar met andere aanbieders als icm, NCOi etc .

afijn, contact gehad en duidelijk aangegeven dat ik graag eerst het lesmateriaal wilt bekijken en zien of deze een verbetering zijn voor mijn competenties.

Na mijn vakantie kom ik terug en krijg ik 1 een factuur dat anders staat omgeschreven dan op hun website. namelijk 2x €329 . ipv 4 x €119.00
overigens sta ik ingeschreven alszijdne cursist. 1 onduidelijk en 2 niet volgens afspraak.

Dit per mail gecommuniceerd en tevens gevraagd of mijn bedenktijd verlengd kan worden. nog niet ingelogd of verdere acties ondernomen.

geen telefoon of bericht , na meerdere keren hun te hebben gemaild. Na 3 weken besloot ik het lesmateriaal terugsturen. moeilijke communicatie en afspraken die niet kloppen, service is overigens ver te zoeken bij dit bedrijf.

vandaag ontvang ik een bericht en blijven zich vasthouden aan het feit dat ik mij hebt ingeschreven en herroepingsplicht niet meer van toepassing is. Factuur is al betaald ( werkgever) en zoek het maar uit.

Voordat ik überhaupt begonnen ben wil ik er nu al mee stoppen.

het bedrag terugstorten en afspraken nakomen. precies zoals gezegd.
eerst het materiaal bekijken en het factuur dat ook anders. Dit keer alles op mail.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Lorenzo, Hartelijk dank voor je bericht. Ik wil graag de situatie nader bekijken, echter, kan ik op jouw postcode en huisnummercombinatie geen inschrijving achterhalen. Zou je wellicht je cursistennummer aan mij kunnen toezenden? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Thirza LOI Webcare

1 maand geleden - Beste Thirza bijgaand mijn nummer119854163. Mvg lorenzo

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Lorenzo, Zoals je zelf dus aangeeft is er sprake geweest van een miscommunicatie over het wel of niet inschrijven voor de opleiding. Dit zal ik nader voor je uitzoeken. Heb je in de tussentijd wel het verzendbewijs van het pakket dat je hebt teruggestuurd. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht Lorenzo-

1 maand geleden - Ik heb het gestuurd naar het antwoordnummer, heb geen verzendbewijs.

Reactie van de melder van de klacht Lorenzo-

1 maand geleden - Beste Patricia, Heeft u het e.e.a. uitgezocht? Graag meer duidelijkheid . mvg Lorenzo

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 28 september 2017 om 19:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Lorenzo-