Klacht: Inregelen Radiatoren

op 19 november 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ongeveer een jaar geleden kwam een monteur van Feenstra langs voor een onderhoudsbeurt aan mijn stadsverwarmingunit. De monteur is toen met een inbussleutel aan de radiatoren gaan draaien omdat hij vond dat die niet goed ingeregeld stonden. Daarna werd het in de badkamer koud en kwamen ze die weer open zetten omdat ze dat vergeten waren. Toen werd het in de huiskamer weer koud en kwamen ze weer en begonnen aan die radiatoren te draaien. Elke keer als ze de een open of dicht draaien ontstaat er ergens anders een probleem. Dit probleem omtstaat omdat als je de een open of dicht draait dat je dan ook meteen de overige radiatoren goed moet inregelen omdat anders door de druk problemen ontstaan die in mijn geval als uitwerking heeft dat mijn radiator niet of slechts een beetje warm wordt. De monteur gaf asn dat om het goed in te regelen ik dat maar bij de leverancier moest aangeven. Verder gaf hij aan dat hij het dit keer als service zag maar dat ik een volgende keer zou moeten betalen. Ik ben het daar totaal niet mee eens want de problemen zijn ontstaan nadat Feenstra aan de radiatoren is gaan draaien. Ze hadden of meteen moeten aangeven dat het niet goed stond en dat ik dat bij de leverancier moest aangeven om het in orde te laten maken en er zelf van afblijven of als ze er wel aan gaan zitten ervoor zorgen dat ze het meteen goed in orde maken. Ik zit nu in een koud huis waar ik de hele dag moet stoken om het nog een beetje warm in huis te krijgen. ik stel Feenstra aansprakelijk en als ik bij een derde kosten moet maken om het goed ingeregeld te krijgen dan verhaal ik de kosten op Feenstra.

Als de radiatoren goed ingeregeld zijn zodat mijn huis weer gewoon warm wordt

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 30 november 2016 om 15:54 geantwoord

Geachte heer D******,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij willen u via deze weg onze welgemeende excuses aanbieden voor de gang van zaken.

Op 28 november jl. zijn wij bij u langs geweest voor het opnieuw inregelen van de radiatoren. Vandaag heeft u telefonisch contact gehad met mijn collega en tijdens dit gesprek heeft u aangegeven dat de afspraak naar tevredenheid is verlopen.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag.

Feenstra Webcare ^SK

Alle klachten die gemeld zijn door GlenD