Klacht: Stalling en bedreigingen

bdwvanarnhem op 13 mei 2024 over Innova Energie in de categorie Energieleveranciers

Sinds december 2023 tot op heden worden wij bedreigd met rekeningen en afsluiting van het energienet.
Wij hebben geen contract of overeenkomst met Innova.
Na diverse keren telefoonisch contact en emails te hebben gehad is innova niet instaat om deze bedreigingen en rekeningen niet meer te sturen.

Echte gemeende excuses, verwijdering van al mijn gegevens bij innovo en geen bedrijgingen meer.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Innova Energie
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Innova Energie

Reactie van de melder van de klacht bdwvanarnhem

1 maand geleden - Zonder contract blijft dit bedrijf rekeningen en bedrijgingen sturen

Reactie van de melder van de klacht bdwvanarnhem

1 maand geleden - Innova heeft nu voor de vierde keer aangegeven een oplossing voor hun probleem te hebben, waardoor ik weer een maand moet wachten of het daadwerkelijk opgelost is. Een oprecht excuus van Innova zit er niet i, een bevestiging per email ook niet. Ik moet er maar vertrouwen in hebben dat Innova het nu geregeld heeft.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Innova Energie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bdwvanarnhem