Mijn Klacht:
In oktober2023 is er door de netwerkbeheerder een schatting gedaan over mijn meterstanden.
Hier heb ik in november een mail over gestuurd naar innova en met mijn huidige meterstanden. Welke 400m3 en 200kWh lager lagen dan de schatting.
Ik hoopte dat dit zsm opgelost en recht getrokken zou worden.
Echter toen kwam mijn jaarnota in december en hier stonden nog de geschatte meterstanden in de en waren mijn aangeleverde meterstanden ongeldig verklaard ivm een te hoog verschil.
Na meerdere keren aankaarten via de mail werd hier niet op ingegaan en gewoon met de pet naar gegooid.
Gisteren kreeg ik eindelijk antwoord dat de correctie op de jaar nota niet zou worden uitgevoerd ivm te klein verschil.
Mijn jaarafrekeing twee keer zo duur en de €1000,- krijg ik niet meer terug.
Gewenste Oplossing:
Ik zou het erg waarderen wanneer er een correctie wordt gedaan op mijn jaarnota waarbij de in november aangeleverde meterstanden worden meegenomen.