Klacht: 1-jaars contract ineens geannuleerd en vervangen door 3-jaars contract

Lizzie5 op 10 januari 2024 over Innova Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had in december 2023 via Independer een 1-jaars contract bij Innova afgesloten met levering energie vanaf 16-1-2024. De bevestiging hiervan ontvangen op 19-12-2023 en bedenktermijn al lang voorbij. Dus gewoon geregeld.
Maar op 9-102024 werd dit contract plotseling geannuleerd en vervangen door een 3-jaars contract met veel hogere tarieven! Innova zegt dat Independer dit heeft gedaan, maar Independer weet van niets! Feit is dat mijn definitieve contract eenzijdig door iemand anders, zonder mijn medeweten, is geannuleerd en aangepast. Het is blijkbaar niet meer terug te draaien, dus nu heb ik noodgedwongen zelf het nieuw aangeboden 3-jaars contract moeten annuleren. Ik wil geen 3 jaar en ik wil geen hogere tarieven. Contract contract!

Gewenste Oplossing:

Ik wil het originele 1-jaars contract dat door Innova op 19--12-2023 is bevestigd en ook op 4-1-2024 telefonisch nog toen bleek dat ik MIJN INNOVA niet kon activeren. Men zei dat dit te maken had met het nieuwe computersysteem en dat dit later goed zou komen. Maar alle gegevens van het contract stonden gewoon in de computer, ook de afgesproken tarieven, dus ik hoefde me geen zorgen te maken.
Ik wil dus het originele contract met de origineel bevestigde tarieven! Contract Contract!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Innova Energie

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Innova Energie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lizzie5