Klacht: Innen abonnement geld

op 20 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 22 juni 2016 om 15:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Vredeveld,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses voor dit ongemak. Omdat u net een nieuw abonnement heeft, is de eerste betaling altijd dubbel. Dit is omdat u betaalt voor de maand waar u zich op dat moment in bevindt en voor de maand die daarop volgt. Dit zal alleen in de eerste maand zo zijn. De volgende betaling die u in Juli doet, zal voor de maand augustus zijn. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag van u. Groet, Monique Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Klaverweide16