Klacht: inname klantenpas

op 29 mei 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij een bezoek aan ikea groningen op 29 maart j.l. kon onze pas
digitaal niet worden gelezen, en moest deze handmatig worden ingevuld aan de kassa. Dit was ons al meerdere keren voorgekomen maar gaf toen geen problemen De kassamevrouw zei dat zij de klantenkaart zou innemen
en er voor zou zorgen dat op korte termijn een nieuwe zal worden toegezonden.Tot op heden hebben wij nog geen nieuwe klantenpas
gezien. Klantnummer; 6275980150015754137

Gewenste Oplossing:

Daar wij binnenkort ikea groningen weer willen gaan bezoeken
zouden wij het prettig vinden dat de nieuwe klantenpas naar ons zou
worden toegezonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 12:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tinus Post