Klacht: inmiddels 7 weken wachten op een nieuwe toestel maar wel de rekening

op 04 april 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, 
 
 
Heb 17 februari 2016 gemeld dat mijn toestel defect was. Deze  telefoon is toen opgehaald om te laten repareren, Dynasure heeft mij verteld dat telefoon niet meer hersteld kon worden. 
Het is nu 04-04-2016 en heb nog steeds geen vervangende toestel ontvangen.
Heb een aantal keren mail gestuurd naar Sabine en contact gehad met jullie klantenservice maar heb nog steeds geen reactie en nog steeds geen telefoon. 
Wat ik vandaag wel heb gehad is een rekeing van Ifixtoday van 50,- ik vind het wel vreemd dat jullie mij nu 7 weken laten wachten op een telefoon en na 7 weken mij een rekening sturen van mij eigen risico. 
Ik wil deze rekening uiteraard comform jullie art 3 wel betalen maar dan  ik wil eerst mijn telefoon hebben dat  staat ook in datzelfde artikel. 

 
 

(11) De te betalen schadevergoeding door de verzekeraar bestaat uit de

overname van de kosten voor de vervanging of reparatie van de beschadigde

onderdelen, evenals de kosten voor het arbeidsloon en andere

gelden (reparatiekosten), minus een eigen risico ter hoogte van € 50 EUR,

tenzij het product uitdrukkelijk zonder eigen risico werd afgesloten.

(2) Wanneer de reparatie van de verzekerde zaken economisch of feitelijk

onmogelijk is of wanneer de verzekerde zaken van de verzekerde

gestolen zijn, dan zal de verzekeraar overgaan tot het verschaffen van

een vervangende zaak. Met economische of feitelijke onmogelijkheid tot

reparatie wordt bedoeld dat de door de verzekeraar vastgestelde reparatiekosten

van de verzekerde zaak hoger zijn dan de actuele waarde van

de verzekerde zaak, althans dat de verzekeraar oordeelt dat het opportuun

is een vervangende zaak aan te bieden, dan wel dat de verzekeraar

vaststelt dat herstel feitelijk onmogelijk is. De waarde van de vervangende

zaak is in functie en/of kwaliteit tenminste gelijkwaardig aan de verzekerde

zaak zoals de waarde is op het moment van diefstal of economische

of feitelijke onmogelijkheid tot reparatie. De diefstal of ontstane schade

dient binnen de in lid 3 van deze paragraaf gestelde termijn, alsmede

overeenkomstig de in lid 3 van deze paragraaf verwoorde condities, te

worden gemeld. De mogelijkheid bestaat om middels een bijbetaling een

vervangende zaak te verkrijgen die tenminste gelijkwaardig is aan, of in

functie en/of kwaliteit beter is dan, de waarde van de verzekerde zaak

voor het moment van de diefstal dan wel voordat de reparatie economisch

of feitelijk onmogelijk werd. Het verlies van één van de componenten

van het apparaat wordt niet gezien als totaal verlies van het apparaat

en geeft daarom geen recht op een vervanging van de verzekerde zaak.”
 
 
 
 

Gewenste Oplossing:

De bestelde telefoon leveren na 7 weken wachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat EWP European Warranty Partners SE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 10 mei 2016 om 14:43 geantwoord

Jullie zijn al wel snel met reageren het is inmiddels mei 2016 en heb me telefoon in februari opgestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door Zaidel