Klacht: Inlogprobleem

op 17 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 18 september 2018 om 09:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste jhm2,

We hebben onze website voor je nagekeken, maar bol.com heeft geen 'ik ben geen robot' plaatje. Je kunt inloggen in je bol.com account door middel van je e-mailadres plus wachtwoord. Via de app is het zelfs mogelijk om in te loggen met een cijfercombinatie of vingerafdruk.

Mocht je toch nog problemen ervaren met inloggen, raad ik je aan contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Manon van bol.com

Heeft op 18 september 2018 om 10:43 geantwoord

De inlog-pagina van bol.com heeft een 'ik ben geen robot' routine. Ik kan helaas geen screenshot toevoegen, anders was het meteen duidelijk geweest. Contact met de klantenservice heeft geen zin omdat ze deze routine niet kunnen uitschakelen.

Alle klachten die gemeld zijn door jhm2