Klacht: Inloggen werkt niet, in de toekomst alleen inloggen via ‘app’.

Ruud55 op 18 juni 2020 over KNAB BANK in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde vanavond inloggen in mijn rekening, maar kreeg keer op keer kaartfout. Terwijl een paar dagen geleden op dezelfde computer alles probleemloos werkte! Kaart is schoon en onbeschadigd. Pincode werd probleemloos geaccepteerd, maar na het invoeren van het 8-cijferige getal verscheen de kaartfout melding. Ik heb geprobeerd via de ‘chat’ met een Knab medewerker tot een oplossing te komen. Hij vertelde dat het inloggen via de cardreader ‘uitgefaseerd’ zal worden en dat inloggen in de toekomst alleen nog maar via een ‘app’ kan. Nou, dan ben ik snel klaar, want ik heb geen smartphone en ben zéker niet van plan om er een te kopen omdat Knab dat wil!
De enige oplossing lijkt dus de bestaande Knab rekening(en) op te heffen en de saldi te laten overboeken naar een bank waar ik nog wél zonder ‘app’ kan inloggen. ING heeft bijvoorbeeld een goede oplossing voor mensen die geen smartphone hebben of willen.
Als dat bij Knab niet kan is het Goodbye en de mazzel!…

Gewenste Oplossing:

Als ik weer in mijn rekening kan inloggen of mijn saldi zijn overgemaakt naar mijn andere bankrekening.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud55