Klacht: Inloggen mijn vattenfall

Hartighi op 18 februari 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Zondag en maandag heb ik geprobeerd in te loggen. Ook wachtwoord vergeten ingevuld (terwijl ik zeker wist dat mijn ww goed was) maar geen email terug gekregen. Toen telefonisch contact gehad en die mevrouw zou zorgen dat het dinsdag zou worden opgelost/ dat ik in ieder geval een mail zou krijgen zodat ik mijn ww kon wijzigen. Vanavond weer getracht in te loggen, maar dat lukt nog steeds niet. Kunt u dit oplossen, zodat ik weer kan inloggen?

Als ik weer kan inloggen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Hallo Ingrid, Wat onhandig dat je niet in Mijn Vattenfall kunt inloggen. Klanten die KPN als provider hebben ervaren problemen. Inloggen in een device op 4G helpt. Ook het verwijderen van cookies en alle historie vanaf het begin, helpt je verder. Inloggen in een andere browser ook. Wil je deze tips proberen? Lukt het niet, dan help ik je verder. Wil je mij dan ter verificatie de laatste drie cijfers van je bankrekeningnummer en de geboortedatum van onze contractant doorgeven. Groet, Pauline Vattenfall

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 18 februari 2021 om 14:49 geantwoord

Goedemiddag,

Wij hebben op onze eerdere vraag om je gegevens (geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het IBAN nummer) geen reactie gekregen. Ik ga er daarom vanuit dat je al contact hebt gehad of dat dit probleem al is opgelost. De klacht via deze weg zal ik sluiten. Mochten wij toch nog verder kunnen helpen, laat het gerust weten.

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door Hartighi