Klacht: inloggen leeromgeving

op 19 augustus 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ondanks meerdere verzoeken per mail dat mijn inloggegevens niet juist zijn, en ik dus niet kan inloggen op mijn leeromgeving, heb ik nog steeds geen reactie ontvangen waar ik iets mee kan. Tot op heden kan ik niet inloggen. Over vier dagen heb ik al examen en ik heb niet 1 keer kunnen kijken hoe dat examen gaat.

Als ik kan inloggen op mijn leeromgeving met de JUISTE inlogcodes.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

LOI

Heeft op 19 augustus 2016 om 16:06 geantwoord

Beste Siahaya,

Je kunt niet meer inloggen op de Campus omdat je serviceduur is verlopen. Het klopt dat je in verband met het examen een week extra toegang hebt gekregen tot de Campus. Hierover heb je op 1 juli j.l. een e-mail ontvangen van één van mijn collega's. In de mail staat vermeld dat de Campus vanaf 4 juli weer beschikbaar was en dit zou een week gelden. Op 11 juli is de Campus dan ook weer afgesloten daar dit de afspraak was.

Als ik het goed begrijp waren de werkruimtes tijdens die verlengde week toegang nog steeds niet beschikbaar in jou Campus waardoor je eigenlijk geen gebruik hebt kunnen maken van de korte verlening.

Op dit moment kunnen we de Campus niet meer op tijd beschikbaar stellen. Zou je kunnen aangeven om welk examen het gaat zodat wij wat informatie over het examen per mail kunnen toezenden.

Groetjes,

Namens LOI Webcare
Angélique

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Siahaya