Klacht: inloggen bij zomerprijzen

op 02 juli 2016 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

Bericht van Staatsloterij

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Pittan , Naar aanleiding van uw feedback op onze website wil ik u graag de volgende toelichting geven. De unieke code voor de Zomerse Prijzen heeft u ontvangen van Veronica Magazine. U zal deze vraag dan ook aan hen moeten stellen. Ik heb wel gezien dat u op de volgende website een nieuwe code kan aanvragen: www.zomerseprijzen.nl/gemist Wellicht dat u hier mee verder kunt. Ik wens u veel geluk! Mocht u nog andere vragen hebben voor de Staatsloterij, aarzel dan niet om contact op te nemen via klantenservice@staatsloterij.nl of 0800 023 13 03 (gratis). Met vriendelijke groet, Lendsey Lopes Klantenservice Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 24 juli 2016 om 13:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door MSHA Pitann