Klacht: Inloggen

24513591 op 15 september 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer an een aantal weken op vattenfall in te loggen maar krijg steeds op de scherm te zien-

SORRY VAN WEGENS ONDERHOUD ZIJN TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR.

Dat duurt toch geen 3 weken of 4 weken.

Mvg Gaston

Gewenste Oplossing:

Dat ik op mijn account kan inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemiddag, Het is natuurlijk erg vervelend dat je niet kan inloggen. Er is geen onderhoud. Ik raad je aan de cookies en cache te verwijderen. Dit doe je eenvoudig met CTRL shift delete. Je krijgt dan een pop up of een nieuw venster. Hierin moet je nog, afhankelijk van je browser, aangeven dat je alles wil verwijderen sinds het eerste gebruik. Als je daarna opnieuw inlogt, moet het gewoon werken. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 15 september 2021 om 10:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Op mijn oplossing heb ik verder geen reactie meer ontvangen. Daarom ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost en dat je weer kan inloggen op onze site. Mocht dat niet zo zijn, dan horen we dat natuurlijk graag. Je kan dan contact met ons opnemen. De contactmogelijkheden vind je op www.vattenfall.nl/contact

Vriendelijke groet,
Ellen, Vattenfall

Alle klachten die gemeld zijn door 24513591