Klacht: Inkomende mail en inloggen webmail Tele2 werkt niet.

op 21 december 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Beste,

Sinds 18 december ontvang ik geen email meer.
Bij het ophalen via de webmail krijg ik de melding dat mijn wachtwoord en/ of gebruikersnaam niet correct zijn. Dit is onmogelijk want hier is niets in gewijzigd.

Vervolgens wordt er op de Tele2 site gemeld dat je kunt chatten, naar een forum kunt of met de assistent ‘ robot’ kunt praten om je vraag/klacht te bespreken.
Dit werkt niet, met de robot kom je geen steek verder en voor het forum etc dien je in te loggen en dat kan ik dus niet!!!!!

Ik wil allereerst dat deze storing wordt opgelost, het moet toch niet mogelijk zijn dat dit zo lang duurt. ik mis nu belangrijke mail.
Daarnaast wil ik dat ze ' normaal ' bereikbaar zijn via mail.
En zich niet verschuilen achter een robot of forum .

Als laatste lijkt het me verstandig dat Tele2 eens goed kijkt naar hun klachtenafhandeling en klantenservice! Er zijn trainingen en procedures genoeg om dit te verbeteren.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 21 december 2012 om 15:08 geantwoord

Wij vinden het heel vervelend dat email niet naar tevredenheid werkt. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-174/problemen-e-mail-14492/ Onze excuses voor het ongemak.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Suzan04