Klacht: geen reactie op mijn verzoek en dreigende mail

ik heb een betalingsregeling getroffen omdat,ik nog een dossier open heb staan. Op 31 december 2018 heb ik een mail verstuurd met daarin, de vraag of ik de termijn van december kan opsplitsen in 2 maanden namelijk januari en februari zodat ik het dan kan inhalen. Reden hiervoor is dat ik in december van de 20 werkdagen 9 heb gemist in verband met ziekte en alle feestdagen. Helaas heb ik geen reactie teruggekregen maar op maandag 7 januari krijg ik wel een mail met daarbij dreigende taal dat, mijn betalingsregeling zal worden vervallen als ik binnen 3 dagen niet betaal. Ik vind het heel vervelend dat als ik iets op tijd vraag, en geen reactie terug krijg maar vervolgens wordt er wel gedreigd dat mijn betalingsregeling kan worden vervallen binnen 3 dagen. Het lijkt alsof ze expres niet reageren op mijn eerste verzoek en vervolgens lopen bedreigen dat ik binnen 3 dagen moet betalen.

ik zou willen weten waarom op mijn eerste verzoek van 31 december niet is gereageerd ik kan deze maand niet betalen heb ik aangegeven om het in 2 maanden recht te trekken maar, enigste wat ik terugkrijg is een dreigende mail

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inkassier Gerechtsdeurwaarders & Incasso

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inkassier Gerechtsdeurwaarders & Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Butterflyfly