Klacht: Inhouding eigen risico

op 29 september 2017 over Gold Car in de categorie Autoverhuur

Halfjaar oude auto gaf 2e dag plotseling motorstoring aan. Het rode stop signaal ging branden en de temperatuur van de motor ging omhoog. Auto werd opgehaald door sos service, er werd niet eens onder motorkap gekeken, en zoek het maar lekker uit. Op eigen gelegenheid naar de autoverhuurdesk op het vliegveld moeten gaan ( 40 km) en daar een andere auto kunnen regelen. Wel werd het eigen risico van € 1.100,00 van creditcard afgeschreven. Het zou onze schuld zijn dat er motorstoring is?! Gebeld en gemaild met Goldcar maar je komt er niet doorheen en je krijgt geen enkele reactie. Advies: nooit een auto via Goldcar boeken. Ben gewaarschuwd want het zijn boeven.

Als het eigen risico wordt teruggeboekt en we de extra gemaakte kosten van € 20,00 krijgen (vergoeding voor aardige vriend van eigenaar hotel die ons naar luchthaven bracht). En een welgemeend excuus is zeker op zijn plaats.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gold Car

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gold Car nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marion2508