Klacht: ingevorderd rijbewijs B

CBR oplichters op 15 oktober 2020 over CBR in de categorie Overheid

De medewerkers van het CBR geven verkeerde informaties de ene zegt dit en de ander zegt dat
mijn rijbewijs is ongeldig verklaard en heb toen een rijontzegging van 18 maanden gehad ik kon de betaling niet optijd betalen waardoor mijn rijbewijs is ongeldig verklaard
nu ik het bedrag bij elkaar heb en het bedrag heb betaald zegt de ene medewerker het kan 3 weken duren tot u deelgenomen heeft en alles geregeld is 2 dagen later bel ik weer met de zefde vraag kreeg een medewerker van de cbr aan de lijn die vertelt mij dat het 4 maanden kan gaan terug tot ik me rijbewijs terug krijg terwijl ik al een straf van een 18 maanden heb gehad en een geld boete van ongeveer 1200 euro en vervolgens moet ik nog 4 tot 6 maanden wachten tot ik mijn rijbewijs terug kan krijgen hangt ook van het psychiater af wat hij of zei dan gaat bepalen

dat ik een fout ben begaan en gestraft er voor word vind ik prima maar als ik de betaling heb voldaan en aan mijn rijontzegging heb gehouden vind ik dat het sneller geregeld moet worden binnen 2 weken zou ik het niet erg vinden ivm met de corona en de drukte

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CBR oplichters