Klacht: Ingeleverde boeken worden niet in systeem verwerkt

op 17 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

23 juli krijgen mijn zoon en dochter een herinnering dat zij de niet ingeleverde boeken nog moeten inleveren. 24 juli wordt dit meteen in orde gemaakt: 2 boeken van mijn zoon en 1 van mijn dochter worden opgestuurd.
Er komt de volgende mail op 25 juli:
We hebben je retourzending ontvangen. Dank je wel voor het terugsturen. Na de verwerking in ons systeem krijg je van ons nog een e-mail over de afhandeling.
Dan volgt 11 en 12 augustus een mail naar mijn zoon en dochter met de volgende mededeling:
Bedankt voor het inleveren van jouw boeken! De ingeleverde artikelen hebben wij goed ontvangen.
vervolgens komt er een aanmaning met de dreiging met een verhoging met 40 euro. Van schrik betaal ik snel een rekening. Daar bleek overigens nog een rekening achter te zitten welke in niet gezien had.
Vervolgens meerdere malen met de klantenservice gebeld (na gem wachttijden van 30 minuten).
Daar zeggen zij niets voor mij te kunnen doen: ze ontkennen gewoon dat zij de drie boeken hebben ontvangen: zij hebben maar 1 boek in hun systeem gezet.
Nu heb ik dus 17,95 en 21,45 onterecht betaald en heb blijkbaar geen been om op te staan. Wat een ontzettend nare manier van omgang met klanten.

Ik ben tevreden als van dijk de ten onrechte 17,95 en 21,45 aan mij terugbetalen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 19 september 2016 om 11:02 geantwoord

Beste mevrouw van den Herik,

Wij vinden het vervelend dat niet alle boeken bij ons zijn aangekomen.

Graag ontvangen wij een verzendbewijs zodat wij het gewicht op het verzendbewijs kunnen vergelijken met het gewicht van de boeken. Wanneer dit overeen komt met de 3 boeken die u heeft opgestuurd gaan wij over tot het crediteren van de schadenota.

Wanneer dit helaas niet het geval is zal de schadenota van kracht blijven. De verzender van het pakket is verantwoordelijk voor het verzenden van het pakketje.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door herik8