Klacht: oudere zieke mensen zonder geld

S overbeek op 14 augustus 2014 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

een ouder echtpaar in utrecht zit nu al 2 weken te wachten op hun geld het geld is bij de ing waarom word het niet op hun rekening gezet ik wil hier persoonlijk over opgebeld worden want dit kan gewoon niet ze hebben nix eten nix te drinken geen geld voor medicatie

Gewenste Oplossing:

wanneer het geld op hun rekening staat

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - is belachenlijk

ING

Heeft op 14 augustus 2014 om 20:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,
Bedankt voor het delen van je verhaal. We gaan maar al te graag aan de slag voor het echtpaar waar je naar refereert in dit bericht.

Om dit mogelijk te maken zijn er veel verschillende manieren waarop dit echtpaar persoonlijk contact met ons kan opnemen. Een van deze manieren is door ons te bellen via 020 22 888 88. Een andere mogelijkheid is het versturen van een e-mail. Ook zijn we dagelijks actief op sociale media en verschillende internetfora (zoals klacht.nl) waar je binnen het uur een reactie kunt verwachten. Kortom, als zij via één van deze kanalen contact met ons opneemt, staan we hen direct en correct te woord.

Kun je dit aan ze doorgeven? Alvast bedankt.

https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/contact/index.aspx

Groet,
Robin – ING Webcare team (wwww.ing.nl/webcare)

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - deze klacht is totaal niet opgelost

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - waar blijft hun geld

Alle klachten die gemeld zijn door