Klacht: ING zegt ‘klacht opgelost’: een leugen!

op 20 april 2020 over ING in de categorie Banken

Na meer dan twee maanden kan ik nog steeds niet bij mijn ING rekening, schreef ik op 17 april op klacht.nl • (Refnr.: 862739)
Ik ben van mijn telefoon en dus ING app. beroofd in het buitenland. Sindsdien kan ik niet bij mijn bankrekening.
ING WEIGERT mee te werken aan een werkbare oplossing. Ze stelden voor een bankrekening in het buitenland te nemen! Pardon? EN DAT BESCHOUWT ING OP KLACHT.NL ALS ‘OPGELOST’???
Ik ben Nederlands, heb een Nederlandse bankrekening, de enige rekening waar geld op staat en waar ik dus niet bijkan. Zit vast in Brazilie vanwege corona. Dat zal toch meer mensen overkomen?
Verder kan ik op mijn eigen account bij klacht.nl geen NIEUWE klacht tegen ING indienen. En ook niet tegen klacht.nl Noemt u dat een eerlijke klachtenwebsite?
De bedrijven hebben het voor het zeggen, blijkbaar.

Als mijn klacht is opgelost.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 maanden geleden - Hallo marjon van royen,Wat een lastige situatie ben jij in terecht gekomen...In Coronatijd vast komen te zitten in Brazilie! Beroofd én dan ook nog geen toegang tot je rekening hebben...Hoeveel pech kun je hebben vraag ik me af!Uit jouw bericht begrijp ik dat je al eerder contact met ons hebt opgenomen. Wat werd er als reden aangegeven dat wij jou niet verder konden helpen?Is jouw (tijdelijke) adres in Brazilie ook bij ons geregistreerd?En heb je mogelijk ook een (tijdelijk) Braziliaans telefoonnummer waar je bereikbaar op bent?Ik hoor het graag van je zodat ik hopelijk kan meedenken voor een werkbare oplossing!Voor nu heel veel sterkte!Met vriendelijke groet, ING Webcare, Femke

Reactie van de melder van de klacht marjon van royen

4 maanden geleden - Durft u 2,5 maand LATER DIT bericht te sturen??? Bovendien heeft u mijn klacht niet eens gelezen!!! Shame on you!

Bericht van ING

4 maanden geleden - Bom dia Marjon van Royen,Ik heb het een en ander intern even voor je nagevraagd. Na het plaatsen van de eerste klacht, is er contact met jou geweest en is er een Scanner activatiecode gestuurd. Dit poststuk is afgelopen week bij jou aangekomen en hiervoor is getekend.Voor instructies om dit alles werkend te krijgen, zie: https:www.ing.nlparticuliermobiel-en-internetbankiereninternetbankierenscannerscanner_activerenindex.htmlWe horen graag hoe we je op dit moment verder kunnen helpen.Met vriendelijke groet,Michiel ING Webcare

Bericht van ING

4 maanden geleden - Goedemorgen Marjon van Royen,Helaas hebben wij niet meer van je gehoord...Kun je aangeven of én waar je onze hulp op dit moment nog bij nodig hebt?Met vriendelijke groet, ING Webcare Femke

Bericht van ING

4 maanden geleden - Hallo Marjon van Royen,We hebben via deze weg nog steeds niets van je gehoord, kunnen wij nog iets voor jou doen?Met vriendelijke groet, ING Webcare, Femke

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 22 mei 2020 om 11:01 geantwoord

Beste Marjon,

We hebben begrepen dat het inmiddels is opgelost en gaan deze klacht sluiten. Mocht je toch nog vragen voor hebben dan kun je ons bereiken via de Chat in Mijn ING, onder 'Service' of telefoonnummer 020 22 888 88. Voor nu gaan we er vanuit dat je voldoende informatie hebt.

Prettig weekend gewenst.

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door marjon van royen