Klacht: ING doet er al 2,5 maand over om te besluiten om hypotheek te herfinancieren

Safari2015 op 17 juli 2020 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De Ing bank heeft deze casus al in behandeling since 28 oktober 2019 ,door veranderen van baan en een communicatie fout ,heeft de ING het weer in behandeling genomen op 27-04-20 en het zou 10 werkdagen gaan duren want casus was niet veranderd . Nu hebben ze het verhaal dat ze een persoonlijk krediet wat ik heb afgelost ,en niet meer aansprakelijk voor ben ,wat bekent was bij hun . Ze vinden het niet Humaan dat het andere gedeelte door mijn Ex partner niet is afbetaalt. en ze zijn nog steeds in beraad. dit alles was bekent, maar ik moet bewijzen dat mijn ex partner niet betaalt ( heb ik gedaan ik heb aan alle voorwaarden voldaan ) . Dit speelt al veel te lang

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer de ING het gedeelte van mij EX partner her financiert en de gehele hypotheek op mijn naam komt te staan zoals ook steeds is belooft door ING .

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

4 jaren geleden - Goedenavond Safari2015, Ik kan me voorstellen dat je hier meer duidelijkheid over wilt hebben. Op dit moment is onze Afdeling Hypotheken niet meer bereikbaar, deze vraag dient daar gesteld te worden. Zou je volgende week zelf met hen in contact willen komen via 020 22 888 88 of kun je aangeven wanneer wij jou kunnen bereiken om warm door te verbinden? De openingstijden van onze afdeling Hypotheken zijn maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur. Graag hoor ik meerdere tijdsvakken binnen de gestelde tijden wanneer je bereikbaar bent mocht je willen dat wij jou bellen en warm doorverbinden. Dan gaan wij ons best voor jou doen! In afwachting van jouw antwoord! Met vriendelijke groet, ING Webcare, Femke

Reactie van de melder van de klacht Safari2015

4 jaren geleden - Goedemorgen, Ik wil graag dat jullie mij bellen ,ben maandag 20 juli van 10 .00 uur tot 14.00 uur te bereiken 21 juli van 10.00 uur tot 18.00 uur 22 juli van 13.00 tot 18.00 uur 23 juli van 10.00 uur tot 18.00 uur 24 juli van 10.00 uur tot 14.00 uur Met vriendelijke groet, Nicole

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 20 juli 2020 om 12:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Safari2015,

Wij hebben je meerdere malen proberen te bellen maar helaas geen gehoor gekregen. Wil je hierover zelf contact opnemen alsjeblieft, zoals ingesproken op de voicemail?

Vriendelijke groet,

Roos
Webcare ING

Safari2015

Heeft op 21 juli 2020 om 12:39 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Ik word van het kasje naar de muur gestuurd
Gr.Nicole

Alle klachten die gemeld zijn door Safari2015