Klacht: Informatievoorziening T-Mobile Thuis

op 03 mei 2017 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

MAIL 1:

Geachte heer/mevrouw,

Via deze weg wil ik een klacht indienen over de informatie voorziening van T-Mobile Thuis Klantenservice. Nadat Vodafone Thuis is werd overgenomen door T-Mobile en mijn Vodafone mobiel abonnement bijna afliep, heb ik via de chatfunctie op jullie site contact met jullie opgenomen op 20 februari 2017. Ik vroeg jullie toen of ik extra voordelen zou krijgen als ik mijn mobiele abonnement naar T-Mobile zou overzetten. De reden hiervoor, die ik ook aan uw medewerker heb vertelt, is dat Vodafone mij extra themapakketten op tv gratis aanbood en dat ik elke maand 3 GB extra data kreeg bij mijn mobiele abonnement. Dit alles omdat ik dus zowel tv als mobiel bij hen afnam.

Tijdens het chatgesprek is aangegeven dat al deze extras blijven wanneer ik mijn mobiele abonnement naar T-Mobile zou overzetten. Ook zou ik nog eens een korting krijgen op mijn maandelijkse telefoonfactuur. U begrijpt dat dit een geweldige aanbieding was voor mij en ik heb dan ook een telefoonabonnement bij jullie afgesloten.

De themapakketten op tv liepen netjes door en daar ben ik tot op heden ook nog niet voor gefactureerd. De 3 GB laat overigens nog steeds op zich wachten. Afgelopen maand heb ik telefonisch contact gehad met jullie klantenservice en zij gaven aan dat het eind maart 2017 zichtbaar zou zijn en dat ik 3 GB extra per maand kon gaan gebruiken. Dit zou schriftelijk bevestigd worden, maar dat is nooit gebeurd.

Vandaag 12 april 2017 heb ik wederom contact opgenomen met jullie aangezien er nog steeds niet veranderd is. Nu blijkt dat deze 3 GB helemaal niet aangeboden wordt door jullie. T-Mobile heeft mij dus onder valse voorwendselen een contract laten afsluiten.

Ik voel me ontzettend belazerd door uw bedrijf en ik verwacht dan ook een passende oplossing voor deze, in mijn ogen, schandalige manier van klanten binnenhalen.

Ik zie uw reactie zowel per e-mail als per post spoedig tegemoet.

REACTIE T-MOBILE:

Beste Martijn,

Dankjewel voor je brief. Ik begrijp dat er enige verwarring is met betrekking tot het Mobiel + Thuis voordeel.

Het Mobiel + Thuis voordeel is alleen geldig in combinatie met een Vodafone mobiel abonnement. In combinatie met een T-Mobile mobiel abonnement hebben wij op dit moment geen speciale voordelen.

Mochten er bij het afsluiten van een T-Mobile mobiel abonnement hier toch afspraken over gemaakt zijn wil ik je vragen even contact op te nemen met T-Mobile mobiel.

MIJN REACTIE OP BOVENSTAANDE:

Beste Jordy,

Volgens mij heb je mijn brief maar half gelezen. Zin 1! geeft aan dat ik een klacht heb over de informatievoorziening van T-Mobile Thuis! Ik heb jullie gesproken en jullie hebben mij verkeerde informatie gegeven. Dat jullie misschien niets weten over deals voor wat betreft mobiele abonnementen kan best, maar dan moet je daar geen uitspraken over doen.

Ik verwacht dan ook binnen 2 werkdagen een reactie, nadat je de brief ditmaal wel goed gelezen hebt! Zo niet, dan ben ik genoodzaakt om deze klacht openbaar te maken via klacht.nl

Mvg,

REACTIE T-MOBILE:

Beste Jordy,

Mvg,

Waar ik me aan stoor is het constant van de ene naar de andere klantenservice gestuurd worden door T-Mobile. De klantenservice van T-Mobile Thuis heeft mij verkeerde info gegeven en daar moeten zij de verantwoordelijkheid voor nemen. Een compensatie kan zowel via mijn mobiele abonnement als het "thuis" abonnenemt, maar ik verwacht dat de klantenservice van T-Mobile Thuis dit regelt. Dus NIET, zoals in de laatste reactie aangegeven staat, door weer zelf contact op te nemen met weer een andere klantenservice.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. Verberne