Klacht: info

op 12 december 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg, tot voor kort, elke week een mogelijkheid om an te egven wat mijn voorkeur was.
Nu zie ik al weken niets meer.
Of doe ik iets verkeerd?

Gewenste Oplossing:

als het weer goed komt en wij bakkersafdeling aan de spinozaweg krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 december 2017 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door balna