Klacht: inflexibel

op 20 november 2017 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Het hulpmiddel van Medipoint (hooglaagbed) bij mijn oude, zieke en bedlegerige moeder is kapot. Mijn moeder heeft door bezuinigingen van de overheid alleen ’s middags hulp. Dus vraag ik aan Medipoint of ze ’s middags de omruiling kunnen uitvoeren. Nee zegt de mevrouw van Medipoint door de telefoon; daar kunnen en willen we geen rekening mee houden.

Als Medipoint een dagdeel in kan plannen voor aflevering: in ons geval dus de middag.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over medipoint

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over medipoint nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

Bericht van medipoint

1 maand geleden - Geachte heer Werschkull, Helaas kunnen wij met de opgegeven klantgegevens geen levering terugvinden, wilt u daarom de juiste gegevens versturen naar: klachten@medipoint.nl ? Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Medipoint

Bericht van medipoint

1 maand geleden - Geachte heer Werschkull, Tot op heden hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen, graag zien wij alsnog de juiste klantgegevens tegemoet. Kunt u daarom de gegevens per email versturen naar klachten@medipoint.nl ? Met vriendelijke groet, Medipoint

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 29 december 2017 om 10:12 geantwoord

Geachte heer Werschkull,

Helaas hebben wij tot op heden geen contact kunnen krijgen, om uw klacht te bespreken. Om die reden zullen wij overgaan tot het sluiten van de klachtmelding. Indien er alsnog contact gewenst is vernemen wij dit graag van u. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar klachten@medipoint.nl.

Medipoint

Heeft op 29 december 2017 om 10:19 geantwoord

Medipoint gaat niet in op de kern van de klacht: namelijk dat er geen afspraken over een tijdstip te maken zijn. Ze creëren alleen een rookgordijn door te zeggen dat ze de gegevens niet precies hebben. De eerste plaats gaat het niet om op de tweede plaats hebben die gegevens wel

Alle klachten die gemeld zijn door styler