Klacht: Inferieure kwaliteit miniatuur zweefmolen Intratuin

op 18 december 2017 over Efteling in de categorie Attractiepark

Vandaag heb ik bij de Intratuin een miniatuur zweefmolen van de Efteling gekocht. De Efteling associeer ik met kwaliteit en premium producten, zoals ik van het park gewend ben.

Ik heb 75 euro betaald, wat ik echt aan de hoge kant vind. Maar omdat ik normaal gesproken bereid ben te betalen voor kwaliteit, en ik er zeker van was dat iets van de Efteling goed zou zijn, heb ik het toch afgerekend.

Thuis heb ik de zweefmolen uitgepakt en meteen viel de lage kwaliteit op: overal lijmresten, het leek geschilderd door iemand met een zeer onvaste hand en binnen een paar uur lag er een paaltje omver. Dit paaltje is kapot gegaan bij het verplaatsen van de zweefmolen. Mijn zoon was er zelfs niet mee aan het spelen.

Ik heb secondelijm gekocht om het paaltje te repareren en ik ga de zweefmolen niet terugbrengen. Mijn zoon is blij met het artikel en ik heb het voor hem gekocht, omdat hij erg ziek is geweest. Dan pak je een gegeven cadeau niet meer af. Maar hij heeft dan ook geen besef van geld en prijs/kwaliteitverhouding.

Maar het idee dat ik voor een product van de Efteling dat zo ontzettend tegenviel in kwaliteit 75 euro heb betaald, kan ik moeilijk verkroppen. Ik snap niet dat de Efteling haar naam aan deze inferieure producten verbindt.

Ik zou tevreden zijn als ik een compensatie krijg voor de enorme miskoop van 75 euro voor een product waar "Efteling" op staat.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MValentijn