Klacht: Ineens enorme hoge kosten douane

op 14 juni 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Hallo,

Begin vorige maand heb ik een bestelling geplaatst op jullie website. De betaling van 273 euro voor 3 jurkjes (wat al veel te hoog is) is reeds betaald.

Vanmiddag krijg ik een mail waarin staat dat ik douane, lees: invoerrechten moet betalen. Zodra ik naar onder scroll en het totale bedrag zie val ik spontaan van mijn stoel. Jullie willen dat ik nog even 102,10 euro, op de komma na kloppend, ga betalen! Dit komt de jurkjes op een totale waarde van 373,24 te staan. Wat natuurlijk ongelofelijk is! Ik wil jullie vragen om een passende oplossing, want hoe jullie met je eigen klanten omgaan is vreselijk!
Mijn overweging is om alles terug te sturen en jullie zorgen maar dat het bedrag teruggestort wordt.

Nogmaals vraag ik jullie om een oplossing. 102,10 euro is natuurlijk veel te hoog om het van China naar Nederland te sturen. Belachelijk om het zo maar te noemen. Mochten we er niet uitkomen wil ik verdere stappen ondernemen, zodat jullie direct op de hoogte zijn dat ik het er niet bij laat zitten! Maar ik hoop dat jullie het niet zover laten komen.

Groet,
Erika Terpstra
HWB: 8571483196

Tevreden wanneer we alles kunnen retourneren en het totale bedrag terug krijgen of de 102,10 euro kwijtgescholden wordt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 14 juni 2016 om 19:19 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Erikat