Mijn Klacht:
ik heb bij Vodafone een aantal abonnementen lopen, nou heb ik de afgelopen maand zo een absurd hoge rekening binnen gekregen.
mijn abonnementen kosten zijn per maand al €75 per maand en is een Vodafone red abonnement.
nou kreeg ik deze maand ineens een rekening dat ik €272,79 euro bij moet betalen buiten mij abonnementen kosten! dat bedrag is ook nog exclusief de btw! ik vind dit echt schandalig. Ik vind dit abnormaal. ik wil u ook graag op de hoogte stellen van Tros radar ( er zijn namelijk meer mensen met die klachten) , ik heb ook al een aantal mensen aan de telefoon gehad en ik had niet verwacht dat de klant vriendelijkheid van Vodafone zo slecht is. Ten eersten maakten ze mij uit voor leugenaar , ik weet 100% zeker dat mijn rekening niet klopt ik heb thuis namelijk wifi en overdag werk ik dus ik heb geen tijd om de hele dag mijn telefoon te gebruiken.
En dan word er tegen mij gezegd dat ik lieg. Echt schandalig. ik ga mijn aanmelden bij de klachten van tros radar want een bij betaling van 330,00 euro buiten mijn abonnementen kosten vind ik niet normaal. En ik hoop dat er nu iemand is die mijn klacht bij Vodafone serieus neemt , want zo raken ze denk ik een hoop klanten kwijt, mijn gezing heeft namelijk in totaal 6 abonnementen lopen
Ik hoop Vodafone een oplossing hiervoor heeft.
Gewenste Oplossing:
als Vodafone met een goede oplossing komt

