Klacht: Ineens 50 euro afgeschreven terwijl ik in mijn bundel bleef

KlachtoverSimpel op 07 december 2020 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Was in spanje, krijg keurig sms’je, 80procent van uw bundel op, dus smsje voor 7 euro MB’s bijgekocht, later bleek uit de factuur:
10 eu per maand abbonnement Goed
7 eu MB’s bij kopen Goed
50 eu uit het niets erbij? is zeker niet goed,
Dus in totaal kon ik 67 eu aftikken zonder enige waarschuwing

Gewenste Oplossing:

Als de 50 euro wordt teruggestort en ze dit nooit meer doen bij mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

3 jaren geleden - Beste Liliane Malherbe, Goed dat u hierover contact opneemt. U heeft op 27-10-2020 om 15:14 de notificatie per sms ontvangen dat 100% van uw internetbundel is verbruikt. Vervolgens is er om 15:25 een MB-aanvuller besteld. Dit is dus te laat geweest. Het verbruik in de tussentijd is buiten bundel gegaan tegen het buitenbundel tarief van €0.15 per MB. Hierdoor kunnen de kosten vrij snel oplopen. Bij wijze van hoge uitzondering zal ik in dit geval een eenmalige coulance voor u aanvragen. Hierbij verrekenen wij het buitenbundel verbruik met een MB-aanvuller van €4.50 die u nodig zou hebben voor de extra aantal MB's die zijn verbruikt. Zodra deze is goedgekeurd door de financiële afdeling, wordt dit zichtbaar op Mijn Simpel. Om in de toekomst hoge kosten te voorkomen raad ik u aan om via Mijn Simpel een Plafond in te stellen. Zodra u het Plafond heeft bereikt, wordt uw simkaart geblokkeerd voor uitgaand en inkomend verkeer wat zorgt voor extra kosten. Met vriendelijke groet, Laila Simpel

Bericht van

2 jaren geleden - Goedemorgen mevrouw Malherbe, Op 24 november heeft u een klacht ingediend over een hoge rekening. Graag vernemen wij of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld en of u verder nog vragen of opmerkingen heeft. Wanneer u geen verdere vragen meer heeft, verzoeken wij u vriendelijk om de klacht af te sluiten en ons eventueel te beoordelen over de afhandeling. Een fijne dag toegewenst. Groet, Simpel

Reactie van de melder van de klacht KlachtoverSimpel

2 jaren geleden - Er is niets afgehandeld!! Ben erg boos en teleurgesteld in Simpel!! Verwacht 50 Euro van jullie terug!!!! Ik was niet te laat, heb s morgens meteen 7 euro overgemaakt. Als jullie mij niet terugbetalen wil ik net later bij Simpel blijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 07 december 2020 om 16:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door KlachtoverSimpel