Klacht: Index luchtbed

op 11 februari 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb een Intex luchtbed gekocht die ik alleen maar gebruik voor logeren. Dacht nu eens een merk te kopen omdat ik met het vorige luchtbed (merkloos)ook geen geluk had. Dus maximaal 4 x gebruikt maar wel gekocht ergens rond nov toen er nog een paar geleverd/over waren in de winkel en uiteraard geen bon meer. Na 4 uur erop gelegen te hebben was het luchtbed al een stuk leeggelopen. Voor de nacht nogmaals bij geblazen en vanmorgen weer leeg. Ik hoop dat jullie mij als service tegemoet kunnen komen want voor een intex luchtbed 4x gebruikt mag dit toch niet

Met vriendelijke groet
Sonja Rietkerk
Aalsmeer

Graagzou ik willen dat jullie mij tegemoet komen voor een nieuw luchtbed

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door srietkerk