Klacht: Online verzekeringen dupe

Osx op 24 januari 2013 over Independer.nl in de categorie Verzekering

Had online een verzekering afgesloten bij independer.nl
2 dagen later kreeg ik een mail dat ik niet aangenomen werd, terwijl ik een bevestig had gekregen dat ik zorgeloos op weg kon met mijn auto. Dat ik dus verzekerd was. Treffelijk mijn oude verzekering opgezegd. Wist niet dat dat in 1 dag kon voorheen was dat een maand. Ik dus 1 dag niet verzekerd ben geweest omdat independer pas 2 dagen later terug mailden. Ik nu dus een verbaal moet betalen van € 396
Als ik hun erop aanspreek en een wam 34 formulier vraag als bewijs voor de justitie dat het niet mijn bedoeling is geweest om niet verzekerd te zijn. Maar ik nu dupe ben van afsluiten via internet. Ze daar geen gehoor aan geven!

Dat ze nu mijn verbaal betalen omdat ze niet mee willen werken aan het wam 34 formulier. Ik misleid ben met hun e-mail dat ik wel verzekerd was maar dagen later mail krijg dat ik met mijn auto verzekering niet aangenomen werd. Niet aangeven waarom ik niet geaccepteerd werd. Het tweeledig is wat er in de mail stond tijdens aanmelden.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Independer.nl over deze klacht.

11 jaren geleden - Ik heb Independer.nl een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Independer.nl in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Independer.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Independer.nl

Heeft op 21 februari 2013 om 09:25 geantwoord

In de bevestiging die wij op 14 augustus 2012 hebben gestuurd, staat dat u verzekerd bent vanaf 14 september 2012. Deze ingangsdatum heeft u met ons besproken omdat u nog een maand opzegtermijn zou hebben bij uw huidige verzekeraar. Op 15 augustus 2012 (datum waarop u bent gecontroleerd door de RDW) was u dus nog niet verzekerd via ons. Ook heeft de nieuwe verzekeraar uw aanvraag op 16 augustus 2012 afgewezen. Op deze dag hebben wij u een e-mail gestuurd met het bericht dat uw verzekering per 14 september 2012 niet doorgaat.

Alle klachten die gemeld zijn door