Klacht: incorrecte examenstof in examen.

op 24 april 2016 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik heb op 16 april voor de nha studie pedagogisch medewerker jeugdzorg examen gedaan voor de module pwj 4.1. De vragen in dit examen betroffen niet de opgegeven stof.
Ik verwacht van het NHA dat ik de 50 euro teruggestort krijg op mijn rekening, en dat ik voortaan pas het examen vergoed wanneer ik het heb ingezien.
Voor de goede orde, mijn examennummer was 29. Rij 7.

Wanneer er een ambigue product wordt aangeboden wil ik dit a. van te voren weten, en b. betaal ik nu dus pas achteraf. Ik vind dit lastig, tijdrovend, inefficiënt en absurd.
Een bedrijf als het NHA, dat officiële studies en diploma's verzorgt, behoort zijn zaken op orde te hebben.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

1 jaar geleden - Geachte heer Van der Lande, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en voorgelegd aan de eindverantwoordelijke afdeling. Op korte termijn verwachten wij u te kunnen voorzien van een schriftelijke, inhoudelijke reactie. Vriendelijke groet, Klantenservice NHA

Bericht van NHA

1 jaar geleden - Geachte heer Van der Lande, Het volgende bericht is vandaag per e-mail naar u verstuurd: 'Uw bericht is in goede orde ontvangen. Als ik onderstaand bericht juist begrijp, heerst er op dit moment onduidelijkheid betreffende enkele vragen van het examen PWJ4.1 welke u gemaakt hebt op 16 april 2016. U stelt dat er enkele vragen in het examen voorkomen die niet te bestuderen lesstof betreffen. U draagt een vergoeding aan als oplossing. Om u allereerst van een vakinhoudelijke reactie te kunnen voorzien alvorens het bieden van een eventuele oplossing, hebben wij uw bericht doorgestuurd naar de examencommissie, cluster welzijn. Zij zullen het gemaakte examen bekijken samen met het antwoordmodel en bijbehorende lesstof. De maximale behandeltijd is twee weken.' Vriendelijke groet, Klantenservice NHA

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 02 mei 2016 om 08:37 geantwoord