Klacht: Incomplete levering keuken en nalevering onbekend

op 07 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantenservice komt met alternatieve voor tijdelijke oplossing in de verkeerde maten (juiste maten in alternatieve oplossing verkeerd)
De alternatieve in de verkeerde uitvoering zijn bovendien eerst betaald.
Ook de alternatieven hebben niet de juiste bevestigings materialen.
Wanneer de door ons ook betaalde onderdelen (roestvrije panelen) komen is onbekend. Zij kunnen en willen ons daar ook niet over berichten.
Inmiddels vraagt de klantenservice meer tijd en personeel dan de kassa’s. Als ondernemer denk ik dat gaat echt verkeerd met IKEA
Bovenin wat veranderen?

Gewenste Oplossing:

Bellen/ mailen wanneer de roestvrij stalen fronten en deuren weer leverbaar zijn
Zorg er is voor dat in de vestigingen de computersystemen feilloos werken. Wij hebben inmiddels 5 uur voor de balie's van de klantenservice gestaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 15:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Anneke Peereboom