Klacht: Incomplete levering

op 30 januari 2014 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Op 20-11-2013 de stuva bank en bergruimte besteld 398.766.60.
Daarna is tot 2x toe de levering op het laaste moment afgezegd.
Afgelopen zaterdag (25 jan) is het bij mijn buren afgeleverd.
Helaas was het incompleet: ik heb alleen het stuva malad kiatje ontvangen, en de stuva bank ontbreekt….
Jullie 0900 nr heb ik meerdere malen gebeld, waarna je een ellenlang menu krijgt en vervolgens hoort dat er nog 6 wachtende voor je zijn, wat er na lang wachten maar niet minder worden….
Betaald heb ik al in november….
Erg vervelend dus.

Zsm de stuva bank leveren

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 07 februari 2014 om 18:26 geantwoord

Naar aanleiding van deze melding hebben wij telefonisch contact opgenomen met de klant. Helaas was dit niet mogelijk en hebben wij een voicemail ingesproken. Wij vinden het vervelend dat de bestelling niet volledig is geleverd. Uit de door de klant opgegeven ordernummer blijkt dat de order is geannuleerd en de artikelen retour gezonden zijn. Mocht deze informatie niet correct zijn en is de melding nog actueel dan zien wij graag het juiste ordernummer tegemoet. Zodra wij deze hebben ontvangen nemen wij graag telefonisch contact op met de klant om het een en ander te bespreken en te zoeken naar een passende oplossing. IKEA Nederland

Heeft op 07 februari 2014 om 18:50 geantwoord

Ik heb de order nog niet ontvangen. De klacht is voor mij dus nog NIET opgelost. Deze is pas opgelost indien ik alles heb ontvangen.!

Reactie van de melder van de klacht Cyrien@hotmail.com

3 jaren geleden - Hallo Ik heb zojuist een voicemail bericht van jullie (Ikea) ontvangen, waarin jullie aangeven dat de order geannuleerd is!!?? Afgelopen week ben ik door jullie gebeld met de mededeling dat de order morgen geleverd wordt. Ik heb in november (!!!!!) al betaald, dus ik WIL mijn order ontvangen. Ik hoop dat het nu eindelijk duidelijk is. Ongelooflijk hoe slecht jullie de zaken geregeld hebben. Ik ben erg ontevreden. Ik ga er vanuit dat mijn order morgen geleverd wordt!!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Cyrien@hotmail.com