Klacht: Incomplete keuken

Angy34 op 30 augustus 2023 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben in mei een complete keuken gekocht bij de ikea in eindhoven, een aantal keukendeurtjes waren niet op voorraad maar ons werd beloofd dat dit na geleverd zou worden want dit was zo’n populaire keuken dat het ook zeker niet uit het assortiment zou gaan. Alles is ook netjes na geleverd behalve een deurtje van 60×60. En ineens kregen we te horen dat de keuken die wij hadden uitgezocht dat die uit het assortiment ging en dus dat deurtje niet meer leverbaar is, ze kwamen met als oplossing dat we of op een wacht/reserve lijst zouden komen maarja als iets uit assortiment gaat gaat dat natuurlijk niet meer binnenkomen of een andere optie zou zijn dat wij zelf richting België zouden moeten rijden (waar we overigens meer als een halve dag in de auto zouden zitten) om zelf dat keuken deurtje op te halen met een vergoeding van €0.21 de km. We zijn ondertussen al vanaf mei bezig om onze spullen bij elkaar te krijgen maar worden een beetje van de kast na muur en weer terug gestuurd en wij hebben een complete keuken daar gekocht maar we worden gewoon continu afgescheept met dat ze er mee bezig zijn en nu is het augustus en hebben we nog steeds een incomplete keuken en ikea eindhoven geeft weinig thuis als dat we het of zelf moeten gaan halen of op een reserve lijst komen. Al met al heel erg jammer dat dit zo moet

Gewenste Oplossing:

Wij zouden het heel erg op prijs stellen als ikea eindhoven dat laatste keukendeurtje voor ons gaat regelen dan is onze keuken compleet

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angy34