Klacht: Incompleet product geleverd

op 15 mei 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik had gisteren oorbellen besteld bij bol.com (Glams Oorhangers Zirkonia – Zilver), vandaag werden deze oorbellen geleverd, echter werd één van deze oorbellen geleverd zonder achterkantje (sluiting). Ik heb direct bij bol.com via de live chat een melding hiervan gemaakt, en gevraagd of het mogelijk was om mij alsnog een oorbel achterkantje van 925 zilver na te leveren. De bol.com medewerkster gaf aan dat dit niet mogeijk was en dat ik twee opties had, ze kon mij een cadeaubon geven t.w.v. €2,- waarmee ik zelf dit achterkantje kon bijbestellen óf ik kon de oorbellen retourneren en opnieuw bestellen. Echter zijn de achterkantjes niet €2 maar €5,99 en is de prijs van de oorbellen vandaag van €15,99 naar €19.90 gegaan. Dit betekent dat ik minimaal €3,91 moet bijbetalen om mijn incompleet geleverde oorbellen compleet te maken. Ik vind dit onlogisch ik kies er niet voor dat mijn oorbellen incompleet geleverd worden, en ik zie niet in dat de kosten van een fout bij bol.com voor de klant moeten zijn, vandaar mijn klacht.

Ik zou graag van bol.com alsnog één achterkantje voor mijn oorbellen in 925 zilver ontvangen (Op bol.com heet het: Zilveren oorbel achterkantjes- Stoppers) of ik wil kostenloos mijn oorbellen terugsturen en een compleet paar (Glams Oorhangers Zirkonia - Zilver) oorbellen terug ontvangen zonder bijbetalen. Want ik zie niet in waarom het mij geld (en heel veel moeite) moet kosten als ik een product incompleet ontvang om dit compleet te maken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Momo1995