Klacht: incompleet geleverd bed

op 31 augustus 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 13 augustus ontvingen wij een 2 persoons lillehammer bed, gekocht bij de Leen Bakker in Emmen. Het gaat hier om 2 enkele bedden en in een van de pakketten bleek een beugel te missen waardoor 1 bed niet gemonteerd kan worden. Dit hebben we gemeld in de winkel in Emmen en daar zou men er ‘achter aan gaan’, maar ze konden niets zeggen want ze wisten niet waar het onderdeel evt. vandaan moest komen. Na 1 week bleek het er niet te zijn en zou het thuis worden gestuurd als het er was. Na 2 weken is het er nog steeds niet en het personeel in het filiaal vind het niet zo dringend dat 1 van ons, na verhuizing, nog steeds op een luchtbed slaap want “u wacht pas 2 weken” was het antwoord. Wijzelf, en onze ouders, hebben altijd onze spullen bij Leen Bakker gekocht en nu ook weer een groot deel van onze inrichting maar door deze lakse houding van het personeel in Emmen zijn ze waarschijnlijk veel klandizie kwijt als er geen passende oplossing komt.

Er schijnt geen verantwoordelijke in de winkel te werken dus stap 1 lijkt me of betere instructies voor het personeel dat de telefoon aanneemt of filiaal managers aanstellen.
Uiterlijk aankomende dinsdag 3-9-13 een beugel voor het bed met welgemeende excuses.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gewone klant