Klacht: Incompleet bed

op 22 december 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 dec een bed besteld via web leenbakker. Op 22 dec zouden wij dit kunnen ophalen bij filiaal den bosch.
Maar nee hoor, een dag van tevoren werd er gebeld door filiaal den bosch. Bed was niet compleet geleverd door magazijn leenbakker in raamsdonksveer.
Dit filiaal krijgt pas de 28e weer een levering uit het magazijn…… Dus wij moeten maar wachten.
Dit kwam vaker voor vertelde Nienke van het filiaal…lekkere service Leenbakker.
Ook mail klacht gestuurd naar klantenservice voor een snelle oplossing maar geen bericht…..
Denk dat ik voor het laatst bij leenbakker heb gekocht!

Gewenste Oplossing:

Tevreden als voor kerst alles is ophelost en dat ze het bed nu bij mij thuis afleveren ipv dat ik dit moet ophalen....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door T Netten