Klacht: Incompetente medewerkers

op 08 september 2018 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Afgelopen donderdag ben ik naar jullie de kapsalon in winkelcentrum De Terp in Capelle aan den IJssel geweest. Een paar uur later werd ik aangesproken dat op mijn achterhoofd een heel stuk haar niet gemillimeterd was zoals wel had gemoeten waardoor ik aardig voor gek liep. Als de kapster even rond mij had gelopen en mijn kapsel had nagelopen had ze dit zeker moeten kunnen hebben voorkomen. Ik ben hierop terug gegaan naar de kapsalon en gaf aan wat er was gebeurd. De kapster vertelde mij dat het wel bijgewerkt kon worden maar dat de wachttijd langer dan een uur was. Het was niet mogelijk om geld terug te krijgen, en na veel aandringen is uiteindelijk mijn haar bijgewerkt. In de tijd die het kostte om de kapster zo ver te krijgen mijn haar bij te werken had het al vier keer gedaan kunnen zijn. Thuis aangekomen bleek mijn kapsel nog steeds niet netjes te zijn. In het gemillimeterde deel van mijn haar staken op verschillende punten langere haren uit. Een excuses kon er niet vanaf. Dat er iets mis is met het gedane werk kan gebeuren ookal is dit wel heel slordig geweest, maar de manier hoe hier vervolgens mee om is gegaan was wel heel klantonvriendelijk. Misschien is het een idee hier jullie medewerkers over bij te praten.

Ik zou graag een oprechte excuses krijgen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wwc.erkelens