Klacht: inchecken niet gelukt

op 12 mei 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

14 april heb ik gereisd van Driebergen naar Doetinchem.
Bij aankomst in Arnhem heb ik uitgecheckt bij NS en ingecheck bij Arriva.
In Doetinchem heb ik uitgecheckt en bij latere controle bleek dit een inchecking te zijn.

Gewenste Oplossing:

Voor een ritje van Arnhem naar Doetinchem 10 euro betalen is absurd,
laat staan het ongemak wat het met zich mee brengt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 mei 2016 om 17:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant geeft aan dat de check-in niet goed is gegaan en daardoor heeft ingecheckt op station Doetinchem in plaats van dat daar uitgecheckt had moeten worden. Ik heb geadviseerd om via uitcheckgemist het teveel betaalde bedrag terug te vorderen. Dit is de snelste manier voor de klant.
Daarnaast heb ik aangegeven dat klant zijn OV-chipkaartnummer het beste kan verwijderen i.v.m. misbruik van de gegevens.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Geert Bruins